Strona główna >> Desery >> Gofry

Prosty przepis na gofry

Czas 20 minut Porcji 10 Trudność łatwe Koszt: do 10 zł

Składniki:

2 szklanki mąki
2 szklanki mleka
2 jajka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
5 łyżek oleju
szczypta soli
Cukier puder do posypania

Prosty przepis na gofry - sposób wykonania:

Pyszne i sprawdzone gofry z gofrownicy. Oddzielone żółtka należy zmiksować z mlekiem, mąką, proszkiem do pieczenia, olejem oraz solą na jednolitą masę.
Kolejno ubijamy na sztywno białka i mieszamy z wcześniej przygotowanym ciastem.
Gofry pieczemy w rozgrzanej i natłuszczonej gofrownicy do osiągnięcia pożądanego koloru (na rumiano: około 6 minut) i podajemy z cukrem pudrem lub konfiturami owocowymi.
PS Ilość gofrów zależy od wielkości / głębokości Waszej gofrownicy.
  • Currently 4.00/5

4.0/5 (31 głosów ) Zaloguj się by zagłosować



Poleć przepis znajomemu Poleć przepis znajomemu
Kamiś | 16-06-08| komentarz [256]



256 komentarzy


Paula
2008-07-21 10:07

świetny przepis:)


niezrozumiale
2008-08-08 16:53

moze bys napisal kiedy i co wymieszac co


Ita
2008-08-08 19:20

"Niezrozumiałe" nie rozumiem czego tu nie rozumieć.

Wszystko podane jak na tacy. A kolejność skałdników, jeżeli o to ci chodzi jest przecież obojętna. Ps.

Gofry wyszły przepyszne!


Pycha
2008-08-13 18:32

Gofry wyszły wspaniałe i nie miałam żadnego problemu z

odczytaniem przepisu :/ . bardzo dobry przepis :) Polecam !


asia
2008-08-17 21:32

mam zamiar wyprubowac ten przepis z tego co czytalam to

gofry maja byc pyszne, mam nadzieje ,a przepis jest zrozumialy


Zenek34
2008-08-19 12:43

Jak mi nie wyjda to...przepis łatwy do zrozumienia

yyyy...


PATI13
2008-08-20 12:42

SUPER GOFRY CHRUPIACER !!!!!


Tytul
2008-08-20 18:48

skąd wam sie wzięła ta sól?


sól
2008-08-21 7:54

W podanym przepisie nie wzmianki o soli, to nie rozumiem

twego pytania.


wiola
2008-08-21 17:31

gofry wyszły świetne:)polecam wszystkim


Tytul
2008-08-22 19:08

Gofry wysły pszepysnie polecam:)


Tytul
2008-08-23 18:48

zaraz wypróbuje


:-)
2008-08-24 9:53

cieszę się, że smakują Wam gofry z tego przepisu

:-)
Jeżeli macie własne - sprawdzone przepisy na gofry zamieszczajcie na stronie.


dobree
2008-10-25 19:19

wszystko wyszlo wspaniale, proponowal byl tlko dac 3

bialka z jajek do ubicia, ale z dwoma tez da sie :) przpis bardzo dobry, polecam


Tytul
2008-10-28 15:59

A ile tej soli??!!


swietne
2008-11-04 17:07

wyśmienite


a z kad ta sol?
2008-11-04 17:18

a skad ta sol?odp.


sól
2008-11-04 17:50

do wykonania każdego jednego ciasta czy to biszkopt czy

ciasto na gofry naleśniki dodaje się szczyptę soli. dosłownie tyle co uda Ci się uszczknąć w palce.


Tytul
2008-11-12 17:06

te gofry są bez cukru


Cukier
2008-11-12 20:30

Można dodać cukier ale ja nigdy go nie dodaje. Dlaczego??

Bo dodatki do gofrów i tak są wystarczająco słodkie.


Tytul
2008-11-21 12:02

Przeglądałem różna przepisy i jestem w szoku jak mogą się

różnić od siebie.
W tym przpisie nie ma cukr, a w innych podają że 3/4 szklanki.
W innych zamiast

mleka dają wodę?

Dziś wypróbuję ten przepis i zobaczymy. Z cukrem juz miałem i wyszły pyszne w

smaku, ale wyglądały jak by były niedopieczone w środku. Może ktoś mi powie dlaczego? Czy ciasto trzeba

odstawić "do wyrośnięcia", czy proszek do pieczenia tego nie wymaga.
Napisze jeszcze, że mam

dobrą gofrownicę DEZAL 301.4


ela
2008-11-21 18:46

spokojnie można robic bez cukru i nie trzeba czekac az

wyrosnie :)


ela
2008-11-21 18:53

bo cukier ma to do siebie że wychodzą bardziej zrumienione a

bez cukru wydają się niedopieczone


Gofry
2008-11-22 16:38

To jakie nam wyjdą gofry zależy przede wszystkim od

gofrownicy - jej mocy. Minimalna moc to 1200Wat


gofry
2008-11-27 20:17

Gofry wporzo, ale nie są chrupkie, poniewaz na mleku. Dla

ludzi, ktorzy wolą chrupkie przepisu szukac "z wodą". pozdrawiam


Gofry
2008-11-27 20:51

Można też z maślanką, ale tak jak przedmówca napisał nie

będą chrupkie.


gle
2008-11-30 20:00

Pycha!!


Tytul
2008-12-03 13:08

przepis super polecam smcznie


Tytul
2008-12-04 20:07

szczegółowo przeczytalam Wasze komentarze, niektore nie są

miłe>ale świadczy to tylko o ich autorach,jeśli śa tacy mądrzy to dziwne, że nie mają własnego przepisu

na gofry:)) Nikt nie jest doskonały,ja jestem zielona jeśli chodźi o kuchnie. Dlatego częstko korzystam z

różnych przepisów,czasem owszem coś mi nie wyjdżie, ale nie winie wtedy za to autora przepisu, tylko szukam

co źle zrobilam. Gofrów nie robilam nigdy w życiu.zaraz wypróbuje ten przepis...CDN:)))


cd
2008-12-04 21:13

wlasnie pieke gofry:) jestem zadowolona pierwsze juz zjedzone

i wszystkim smakuje. Nie są chrupiące jak te kupne w kawiarnie, ale jestem zadowolona:) dzieuje za przepis

i polecam go wszystkim niedowiarkom:)


Chrupkie gofry
2008-12-05 7:33

Jeśli chcesz chrupkich gofrów jak w kawiarni

musisz zainwestować w odpowiednią gofrownicę o mocy minimum 1200W, w słabszych gofrownicach gofry wychodzą

miękkie albo spalone - nie zdążą w krótkim czasie przed spaleniem być chrupkie.


Tytul
2008-12-06 13:19

Super przepis


Tytul
2008-12-06 14:11

jaka mąka


przepyszne
2008-12-07 18:16

zrobilam,popudrowalam,i zjedlismy bardzo

smaczne!!!polecam latwe i szybkie w zrobieniu.


goferek
2008-12-10 20:35

to świetny przepis ale się na jadłem! aż mnie brzuch

boli ale nigdy nie dodawajcie cukru dlaczego? dlatego bo się pół piecze a pół nie


natalka
2008-12-12 9:12

dobre i smaczne


Czytajcie uważnie przepisy
2008-12-15 11:48

Czytając te wszystkie komentarze mam

wrażenie , że bardzo dużo osób nie potrafi czytać przepisów i widzi w nich to co chce zobaczyć a nie to co

jest w nich napisane .
Ja zrobiłam według przepisu i wyszły naprawdę przepyszne .
CZYTAJCIE UWAŻNIE

PRZEPISY !!!


jaka mąka....
2008-12-18 17:11

a jaka mąke dodajesz do ciast?? LUDZIE!!! jak

nasze młode społeczeństwo ma czytać ze zrozumieniem jak ich dorosłe prototypy nie potrafia nawet głupiego,

łatwego przepisu zanalizować;/ Ale ja nie chce nikogo obrażać... Gofry wyszły dobre i wszystkim smakowały.


Pychotka !
2008-12-19 14:49

Gofry wyszly bardzo smaczne :) Nie wiem o co

niektorym chodzi. Wyszly mieciutkie i chrupiace :)

Mniaaaam ! :)


nie za super
2008-12-21 17:45

niby dobre ale z wygladu oklapniete i nie

puszyste


kurka domowa
2008-12-27 22:20

SUPER :) aż głaszczą podniebienie


udało się wkońcu
2008-12-28 18:57

przepis jest dobry i wszystko wyszło jak

należy, nie wiem czego ludzie sie czepiaja w przepisie wszystko jasne wiec...polecam i smacznego....


zaczenamy
2008-12-29 22:19

ciekawe czy się udadzom

naterschnater



Hi,hi,hiiiiiiiiiiiiiii!!!


konrad15
2009-01-03 17:16

swietne gofry naprawde polecam pyszne tylko ja dodalem

troche cukru ;p
.Polecam


Olej jest NIEZDROWY!!!
2009-01-05 23:27

Lepiej dać masło, margarynę lub oliwę!


przepis jest ok
2009-01-06 13:00

gofry wyszły wyśmienite! tyle że wszystko zależy

od sprzętu-mój jest tandetny o mocy 800 ale jak się potrzyma 5min. to da się jeść.Jak ktoś się wnerwi to

niech leje ciasto na patelnię-wyjdą mu amerykańskie naleśniki!!! (:->


Tytul
2009-01-08 21:56

Ludzie nauczcie się najpierw dobrze czytać dopiero piszcie

te bzdurne komentaże typu skąd ta sól albo 1/2 szkl. mleka.
GOFRY są świetne!!! tylko trzeba dobrze

czytać przepis.


:)
2009-01-10 21:29

Gofry wyszły przepyszne:) mąż zadowolony;)


Młoda
2009-01-10 21:33

Gofry świetne!! :)
Mimo, iż mam gofrownice o mocy 700W

i tak wyszły chrupiące!!
Gorąco polecam ten przepis:)


kamila
2009-01-11 17:59

świetny pszepis gofry wyśmienite


Tytul
2009-01-13 18:36

Z tą gofrownicą to nie do końca prawda moja jest raczej

średniej jakości a gofry są chrupiące. Ja dodałam troszkę cukru waniliowego są przepyszne nawet bez

dodatków.


Pychotka
2009-01-14 9:55

Pierwszy raz w życiu robiłam gofry i wyszły naprawdę

pyszne :) to nie moja opinia lecz smakoszy, którzy je pałaszowali. Pozdrawiam


pyszne
2009-01-16 9:06

przepis prosty a efekt bardzo dobry. Radze każdemu

spróbować:)SMACZNEGO.


ZNALAZŁAM
2009-01-16 16:17

dzieki za przepis dobry łatwy w zrobieniu bo ja

talentu do pieczenia nie posiadam


Tytul
2009-01-16 18:21

thx


Tytul
2009-01-17 17:04

własnie robie te gofry:
)


yyyyyyyyy
2009-01-19 15:13

Mam nadzieje ze gofry beda dobre bo mam na nie chrapke

pozdro dla wykonawcy...xD


Phhee
2009-01-23 17:56

Olie wiem to pisze się podajemy a nie podawajemy


Gofry :D :D :D
2009-01-25 18:38

super przepis... musicie go spróbować =D =D

=D...pozdro


:-)
2009-01-26 14:25

wczoraj spróbowałam upiec gorfy z przepisu producenta

gofrownicy - koszmar, nie upiekły się (w przepisie podano, aby dodać pół szklanki oleju i szklankę cukru),

gofrownica nie dała rady - ciasto surowe, spróbuję dziś z podanego przepisu... :-)


Tytul
2009-01-27 13:56

moje niestety nie wyszły najlepsze. . . ;

/
poprzyklejały mi się do gofrownicy. ; [
ten przepis jest do duupy!!
Nikt nie powiedział, że

trzeba gofrownice posmarować masłem!!!
Jak ktoś pisze przepis to niech pisze to

dokłądniej!
Pozdrowienia dla kucharza!!!


Tytul
2009-01-28 9:37

Widać nie dla wszystkich "kucharzy" sprawy

oczywiste są oczywiste. Dodałem notkę o natłuszczeniu gofrownicy.


sweet
2009-01-28 10:59

świetny ten przepis taki prosty łatwy w przygotowaniu nie

trzeba dużo aby go zrobić


sweet
2009-01-28 10:59

świetny ten przepis taki prosty łatwy w przygotowaniu nie

trzeba dużo aby go zrobić


EXTRA
2009-01-28 12:43

Świetny przepis i super gofry!!!!!!


SuPeR ...
2009-01-30 11:59

pyszne gofry warto spróbować...


Gofry
2009-01-30 13:08

jak zrobić gofry zeby były pulchne a nie jak naleśnik

??


Tytul
2009-01-31 13:06

wypróbowałam przepis i gofry wyszły fantastyczne; przepis

jest jak najbardziej zrozumiały i nie miałam z jego odczytaniem żadnego oproblemu; bardzo dziękuje i

polecam wszystkim smakoszom


Gofry
2009-02-01 10:14

może mam za słabą gofrownice chociaż tydzień temu kupiona



a...
2009-02-04 23:08

jak na moje zdolnosci kucharskie to gofry wyszły pyszne

nawet muj mąż był mile zaskoczony że takie pychotki zrobiłam dzieki za przepis ..


pytanie
2009-02-05 20:55

hej.mam pytanko...moja mama ostatnio kupila

gofrownice.gofry ktore robimy przylepiają nam sie do płyt(te kratkowane co pieką) co zrobic zeby sie nie

przyklejały?(zawsze dajemy oleju)ale to i tak nic nie daje.moze to wina ciasta...plis piszcie ;(


Gofry
2009-02-06 16:02

pytanie do a.... czy gofry są puchate jak w cukierniach

???


By nie przyklejało się
2009-02-06 18:55

smaruję gofrownicę kawałkiem słoniny.

Spróbuj.
Niektórzy dodają do ciasta oleju.
Wlewaj masę ciasta tylko na bardzo rozgrzaną

gofrownicę.


super przepis
2009-02-06 19:06

ten przepis jest super napewno podejżewam że jest

bardzo tani


podziękowania...
2009-02-07 13:23

Dzięki Kamiś .Jesteś kochana...
:) :*


przepis
2009-02-07 15:01

według mnie przepis jest świetny ja wypróbowałam i nie

rozumiem komentarzy typu przepis jest niezrozumiały niewiem co w nim takiego trudnego :)


Pychaaaa!
2009-02-07 21:56

Gofry super! Tylko że śmietana mi sie nie ubiła

dobrze. Ale do gofruf nic nie mam:)


yyy...
2009-02-10 15:33

ja niewiem bo jeszcze nie zrobiłam:)::):)::


przepis
2009-02-10 20:23

Bardzo smaczne gofry. Dzieci się zajadają. Pozdrawiam


Beznadzieje
2009-02-14 20:06

Ciasto jest za rzadkie... Gastronom :P


koza je gofry ;))
2009-02-15 17:16

zaraz bede piekla z tego przepisu, jak wyjda

smaczne- odezwe sie, pozdrawiam - koza


czy można?
2009-02-15 17:51

można upiec gofry w opiekaczu do kanapek?


Gofrownica vs opiekacz ;)
2009-02-15 18:19

Najlepiej na patelni sobie je usmaż.

Do robienia gofrów służy gofrownica. Ba mało tego musi mieć dużą moc, by gofry wyszły chrupkie jak kupne.


Tytul
2009-02-16 16:48

fajny przepis :)


głodna
2009-02-23 17:58

wszystko super, ale ile tego wyjdzie????


Przepis na gofry
2009-02-23 18:18

Ile wyjdzie tyle zjesz :-)


gofry
2009-02-24 22:41

Mam nadzieje ze bendom pyszne .


przepis
2009-02-26 21:31

Super przepis poprostu zajefajny , zrobilam to mojemu

mezczyznie na walentynki.


syja paja
2009-03-08 18:21

wyszły wspaniałe bo wspaniały przepis


olunia
2009-03-08 18:26

wismienity przepis


miniaturka
2009-03-10 17:45

Przepyszne gofry.Polecam.


Tytul
2009-03-20 17:00

bez cukru?


Tytul
2009-03-20 17:28

Bardzo dobre te gofry jeszcze tylko dodałem cukru i raj w

gembie


Pyszka
2009-03-21 17:36

pyszne gofry wyszły i chrupiące. POLECAM WSZYSTKIM !!


pyszne
2009-04-27 16:32

nie dobre nie bierzcie


Gofry
2009-04-30 17:22

polecam!!!!!! przepyszne najlepszy przepis jaki mialam:)

dziekuje i pozdrawiam


nyny
2009-05-08 16:16

gofry przepyszne ! ciasto dopieczone, wszystko było tak jak

być powinno ; ) szybko, łatwo i smacznie. Dodałam do ciasta troche cukru waniliowego, nie przypalało mi

się.


we
2009-05-30 16:59

gofry wyszły niedobre...;(


to prawda
2009-06-04 14:48

one są pyszne nie widziałam pyszniejszych tamte

przepisy to są jakieś dziwne bo wychodza nie chrupiące


zaje...fajne
2009-07-01 20:03

Przepis na gofry był szałowo dobry z bitą śmietaną i polewą toffi lub truskawkową są normalnie boskie.Ci którzy pisali że ten przepis jest do bani sami są do bani i nie potrafią korzystać z przepisów.


Tytul
2009-07-17 12:52

W przepisie nie ma pół szkl. mleka tylko 2 szkl.


Tytul
2009-08-01 17:19

wyszły pszepysznie i były bardo puszyste


rewelka
2009-08-01 19:30

Świetne, polecam dodać kakao do ciasta wtedy są jeszcze pyszniejsze;)


pyszne!
2009-09-20 19:04

pierwszy raz w zyciu udalo mi sie cos upiec. przepyszne:-)dzieki za to!


ekstra
2009-09-29 19:19

Przepis bardzo dobry, gofry wreszcie wyszły:) Polecam!


Tytul
2009-11-06 20:16

te gofry byly super


Tytul
2009-11-10 16:14

do dupy możesz se wsadzić ten przepis ....
wyszło mi jakieś brązowe gówno ..
weż daj lepszyy....=]


Tytul
2009-11-10 16:30

sory...
a jednak sie udały ...
dieki....


super
2009-11-21 16:02

Najlepsze gofry jakie dotąd robiłam,pycha polecam.


Tytul
2009-11-28 8:46

Mam nadzieje ze to dobry przepis a nie lipny????


Tytul
2009-11-28 9:21

POLECAM...SUPER...prosty przepis gofry smaczne...Dziękuę...to jest warte zrobienia..


Teacher
2009-12-02 17:47

I did it with my pupils and everyone was happpy :)really good :)


Gruszka
2009-12-27 12:18

Pierwszy raz robilam gofry i wyszły super.Dodałam 1 lyzke cukru ,ale nie jest to konieczne jesli gofry sa z bita smietana czy owacami. Mimo ze gofrownica ma moc700 dala rade i gofry sa chrupiace.Polecam przepis!


dudm
2009-12-29 14:29

Nie sa naj lepszymi goframi


MikaelA
2010-01-14 15:43

Super ! mi wyszły
tylko jeszcze ktoś zapomniał dodać cukru do ciasta gofrów !


Tytul
2010-01-14 18:33

Naucz się pisać bo "najlepszymi" pisze się razem. Czytać też chyba nie potrafisz bo wygląda na to że, zchrzaniłeś przepis


Niebo w gębie!
2010-01-27 16:40

Gratulacje!Przepis jest doskonały,bardzo dobre wyważenie składników i stąd efekt.


Tytul
2010-01-28 17:14

wyszły pyszne nawet bez cukru:)


:)
2010-03-02 13:45

mały wiął sobie 2 gorfy do szkoły na drugie sniadanie, na drugi dzień pół jego klasy przyszło do niego w odwiedziny,a on zapytał: mamo sąjeszcze gofry????:)
pozdrawiam


a co was to obchodzi
2010-03-21 16:41

pychota.ale zapomnieliście dopisać że 1 szklanka cukru,jak się nie doda to ani kicha ani guwno


wysmienite
2010-04-14 16:58

na kolacje tez bede je szamal, pierwszy raz robilem i wyszly doskonale


Karolina i Weronika
2010-04-25 17:18

Dzień Dobry :) Chcemy wypróbować ten przepis.Ale zastanawiamy się czy nie należałoby dodać cukru ? :))


Tytul
2010-04-25 19:27

Cukier jest o tyle zbędny, że na gofry i tak dajesz słodkie powidła bitą śmietanę itp. :-)


smaczne są te gory
2010-05-05 13:11

smaczne śą te gofry poleca innym poszukiwaczom kulinarnych przygód ;] XD


Witam kochani
2010-05-05 21:55

Mamuśka przez pól wieku piekła gofry! Dziś musiałem sprawdzić w necie.
Teraz podpowiem jej o czym piszą.


Tytul
2010-05-16 11:53

świetne gofry polecam gorąco rafał


Gofrownica
2010-05-24 21:19

w przepisie jest napisana 2-3 minuty, a trzeba sporo więcej przynajmniej 6 - 8


pycha
2010-06-23 13:29

prosty,szybki i smaczny(:
POLECAM


Tytul
2010-06-24 13:29

gofry wyszły palce lizać


Tytul
2010-07-09 14:05

mmm pyszne właśnie wypróbowałam ten przepis;)


mona
2010-07-10 16:48

Rewalacjaaaaa:) Robiłam wiele razy gofry ale te są najprostsze i najlepsze. Polecam Wszystkim. SMACZNEGO:)


przepis spoko
2010-07-10 19:15

Właśnie wypróbowałem przepis i jestem zadowolony. Gofry wyszły pulchne i brązowe. Dodałem trochę cukru i odrobinę aromatu pomarańczowego do ciast. Wyszło extra.


:)
2010-07-12 16:19

A jeśli ktoś nie ma gofrownicy?


Gofry z gofrownicy
2010-07-12 16:29

Jak nie masz gofrownicy do idź do baru i sobie kup gofra :-D 3 zł od sztuki, czyli tyle ile kosztują produkty na kilkanaście gofrów


ana180dB
2010-07-13 22:19

ten przepis nie jest zbyt dobry, moja mama robi lepsze!! ale jak sie ktos uprze to nawet moze byc,,,


Tytul
2010-07-13 22:39

Wiesz co, przepis na gofry jest tak prosty jak posmarowanie kanapki masłem. Więc się nie wymądrzaj xD.


monia
2010-07-19 17:55

pycha!!!!!!!!!


Tytul
2010-07-20 18:57

wszyscy zachwalają więc i ja idę robić;p


FUCK YEAH!
2010-07-21 12:36

Gorfy wyszły świetne. Gofrownica 700W dała rade. A żeby były chrupiące wystarczy je postawić pionowo na kratce jakiejś zaraz po wyjęciu. Wtedy nie oklapną ;]


Aga;)
2010-07-23 19:35

Moje Gofry wyszły pyszne a tak ogólnie to ten przepis jest na około 10 porcji;)


Gofry
2010-07-25 16:06

mmm genialne doppiero robiłam wyszły świetne


Kaska:)
2010-07-28 18:23

Gofry są wporzadalu,nie posiadam gofrownicy bardzo dobrej jakości a wyszły pyszne!!!Dzięki za przepis:)


Tytul
2010-08-04 17:54

Gofry z tego przepisu wyszły bardzo kusząco !!!. ;DD

POLECAM !!!!. ;P <mnim>


kurde
2010-08-05 23:07

Zamiast 1 łyżeczki proszku do pieczenia dałem 2 i gofry wyszły c...... Takie w środku jakoś surowe gdy wierzchnia część była już mocno przyrumieniona;/ Ogólnie niesmaczne. Nosz k.... a taką miałem ochotę na gofry ;-/


cudo
2010-08-17 22:23

Udaly sie za pierwszym razem, smakuja rewelacja, polecam wszystkim, sa chrupiace i swietne


Ilona
2010-08-18 15:43

Gofry naprawde są przepyszne, tyle że dodałam troche cukru.
Ci co nie rozumieją tego tekstu więc niech sie odczepią.


Super gofry
2010-08-20 11:39

ciasto super gofry jeszcze lepsze ale gofrownica do niczego MPM Milanówek chrupiąca linia istne dno nie polecam tej gofrownicy.Pozdrawiam wszystkich gofrożerców


Gofry
2010-08-20 14:28

Super przepis gofryyy pyszniutkiee <mniam> :))


hhhhhhhhhhyyy
2010-08-23 17:37

nie wiem czy robić ten przepis
poniewasz nie jestem pewna do tej soli ,ale wyprubuje a potem może polece *):)


super gofry
2010-08-23 18:30

przepis rewelacyjny, gofry wyszły pyszniutkie


Wikusia
2010-08-24 18:24

bardzo dobre z cukrem pudrem chrupiące i smaczne :)


niunia
2010-08-25 14:53

ja będę jutro robić te gofry.mam nadzieje że wyjdą mi chrupiące, bo na takich mi zależy.


Tytul
2010-08-26 15:59

Gofry rewelacja polecam!


Tytul
2010-08-27 19:45

super smak i CHRUPIĄCE!!!


6 minut ?
2010-08-29 10:34

dlaczego po 6 minutach moje gofry ciągle są całe białe i miękkie, jeden gofer mi sie robi 20 minut a i tak jest mało chrupiący :(


gofry
2010-08-29 11:06

wydaje mi się, że masz b.słabą gofrownicę!


DARIA
2010-08-29 15:57

PRZEPYSZNE I PUSZYSTE !!!


mniamnioszka
2010-08-29 17:09

dzisiaj zrobilam dla corki i meza/ wyszly rewelacyjnie!
szczypta soli musi byc
cukru nie dodawalam

tu, gdzie mieszkamy serwuje sie gofry (wafle) z dzemem truskawkowym (ja daje corce z zurawinami) i gesta smietana- pychotka- polecam
wczesniej kupowalam gotowe ciasto- juz dziekuje


Tytul
2010-08-30 21:02

Mam pytanie, czy można dac zamiast 2 szklanek mleka 1 szklankę mleka i 1 wody?


gofry
2010-08-30 21:15

można:) (można nawet dodać wodę gazowaną )


pycha
2010-08-31 20:06

ja dalam szklanke mleka i pol szklanki wody gazowanej.W tosterze 3 w 1 (z funkcja gofrownicy) pieklam 12 minut-wyszly chrupiace ,w srodku mieciutkie -pychota!!!


mój przepis
2010-09-09 12:05

no to i ja dodam swój przepis i postaram się rozwiać pewne wątpliwośći. Soli dodajemy szczyptę nie po to aby gofry były słone ale żeby dodać wyrazistości w smaku - co zresztą tyczy się wszystkiego w kuchni ;) zamiast 2 szklanek mleka daje 1 i 1 wody - mleko sprawia ze gofry są bardziej "ociężałe" ponadto woda sprawia, że są bardziej chrupiące - cukru ok 3 łyżek -są bardziej zarumienione białka ubijam ze szczypta soli i ja dodaje 3 biała a żółtka 2, dodatkowo zamiast 1 łyżki proszku daję 3 i to sporo - bo pamiętajmy że nasza gofrownica nigdy nie jest taka jak nad morzem;) dzięki takiej dużej ilości proszku są naprawdę puszyste i "wyrośnięte". gofrownica maksymalnie nagrzana i wysmarowana olejem tudzież masłem :) pierwsza partię najlepiej odrzucić - wchłania nadmiar oleju ;)
pozdrawiam i życzę smacznego Paula


Pyszne
2010-09-12 22:12

Sprawdzilam wiele przepisow. Ten jest NAJLEPSZY !!!


Pychotka
2010-09-17 9:56

Te gofry wyszły mi przepyszne,ale ja dałam troszkę cukru pudru do ciasta, Polecam.Wiele razy robiłam gofry z różnych przepisów i nigdy nie wyszły mi tak dobre jak te.Prosty przepis,ale mistrzowski:)


Przemek
2010-09-18 14:46

Wyśmienite


gofry
2010-09-20 19:06

super przepis


Ok
2010-10-19 17:05

dziś kopiłam gofrownice mpm 700v, szukałam w necie przepisu na gofry i trafiłam na ten przepis, trochę się obawiałam że mi nie wyjdzie bo mam co się okazuje słabą gofrownicę, ale o dziwo gofry wyszły pyszne. Tak więc z czystym sumieniem mogę polecić ten przepis.
Jeszcze dodam, że robię je ok 12 minut


Gofry
2010-10-21 18:36

Szczerze mówiąc, Przepis prosty, mam nadzieje, że wyjdą świetnie.


:)))))
2010-10-24 17:56

Tak pychotka.Polecam ten przepis:)


deks
2010-11-03 19:09

najlepsze gofry pod sloncem...zmienilem troche przepis..2 lyzki proszku i szklanka wody zamiast 1 mleka.gofrownica 750 Watt..mega..:D


pycha marzenie :D!!!!
2010-11-10 15:26

hej dziś robiłam idealnie według tego przepisu wyszyły fajne pyszne :D do tego bita śmietanka i truskawki niebo w gębie !!!


Gofejros
2010-11-11 19:43

Wreszcie normalny,prosty i bardzo dobry przepis na gofry.Próbowałem różnych mikstur,ale ta jest rewelacyjna!Pozdrowienia dla autora przepisu:)


Tytul
2010-11-19 16:38

Goferki palce lizać. Dzieciaki były w 7 niebie!!


Rewelacja
2010-11-21 20:58

Tresc komentarza


Tytul
2010-11-27 20:07

do nieczego te gofry , przykleiły mi sie do dobrze wysmarowanej gofrownciy , juz wiecej nie chce takich przepisow


Tytul
2010-11-27 21:30

to coś Ci nie poszło może zakup gofrownicy bo ja wczoraj robiłam i wyszły pychotka :D


linus
2010-12-07 19:05

rewelacja !! są przepyszne :))) (właśnie sprawdziłam i mogę z czystym sumieniem polecić ten przepis )


smaczne!!!!!!!!!!
2010-12-15 20:26

właśnie produkuję :D składniki razy 2 plus troszkę więcej proszku do pieczenia! Wychodzą bosko na badziewnej domowej gofrownicy, acz trzeba je tam trochę potrzymać :D


w końcu:)
2010-12-20 19:46

długo szukałam dobrego przepisu na gofry i jest jest jest:)gofry chrupkie i pulchne, pyszotka!


Gofry
2010-12-27 11:24

bardzo dobre Gofry


Tytul
2010-12-27 16:57

gofry rewelacja polecam


Tytul
2011-01-02 17:19

z bitą śmietaną tez pyszne pozdrawiam:)),,ananas''


Tytul
2011-01-09 10:03

gofry rewelka.... czrupiące i można ozdobić jak się chce ... polecam do ciasta dodać jeszcze trochę wody mineralnej (gazowanej )... :-)


Tytul
2011-01-13 18:43

Przed chwilą zrobiliśmy,
wyszły przepyszne, chrupiące i lekkie pomimo że na pełnym mleku.
Tyle, że do ciasta weszły trzy jajka bo były malutkie.
A co do soli, to szczypta do piany, sprawia, że lepiej się ubija i jest trwalsza. Rzeczywiście w 100% lepsze bez cukru, z dżemem truskawkowym, są wystarczająco słodkie nie zapychają i mają o niebo mniej kalorii.
Gorąco polecm!!!
najlepszy przepis!!!


kami.
2011-01-21 17:22

gofry znakomite, przepyszne !
przepis zrozumiały. ;)


Tytul
2011-01-23 14:12

Bardzo Dobry przepis !! Zrozumiały i ogulnie sol dodaje siedociast szczypta daje lepszą konsystencje ciasta


Tytul
2011-01-23 16:33

gofry w smaku dobre ale jutro wymieniam gofrownice na mocniejszą , bo teraz czekam po 10 min. na jednego


Pycha
2011-01-24 15:20

Doskonałe!!!I przepyszne!


Smakosz gofrow
2011-01-28 20:26

Dzisiaj robiłem gofry z tego przepisu!Dodałem tylko cukier waniliowy i zamiast 2 szklanek mleka,dałem jedną mleka a drugą wody!Naprawde pyszne!!!!!Lepszych dotąd nie jadłem!!!


Tytul
2011-02-07 15:17

przepis bardzo dobry.gofry wyszły super


Tytul
2011-02-11 8:02

ja również dodaję mleko i wodę gazowaną, ubitą pianę no i wylewam koniecznie na dobrze rozgrzaną gofrownicę. Palce lizać!


...
2011-02-16 12:24

gofry wyszły pyszne


zdziwiona
2011-02-18 20:02

Mam gofrownicę 3 lata wiele przepisów próbowałam ale żaden nie był tak prosty a zarazem efekt tak zadowalający SUPER:) Moj problem polega na tym, że od dołu były upieczone a górna wastwa potrzebowała więcej czasu a i tak nie była dopieczona.Czy to wina grzałki czy czas na wymianę sprzętu???


gofry
2011-02-18 20:24

no na to wygląda, że czas na nią, nie powinna grzać nierównomiernie. Może po prostu nigdy nie była zbyt dobrym sprzętem, najlepiej wybierać takie minimum 1200 W, taka moc pozwoli na uzyskanie chrupiącego goferka :-) oczywiście tylko z przepisu kulinarnego z tej strony ;-)


Tytul
2011-02-23 10:14

pyyyyyyyyyyyycha właśnie robiłam i są rewelacyjne.mój syn zjadł 10sięć taki pyszne były


Pycha goferki
2011-02-23 12:08

Bardzo dobre mi wyszły mimo że mam kiepską gofrownicę, najlepsze z bitą śmietana i wisienkami w żelu.


BuŃka
2011-02-23 13:26

Ja je właśnie zrobiłam, i wyszły niezbyt fajnie.
W smaku jak najbardziej, ale przypalały się i wychodziła mamałyga. A gofrownice mam dobrą i sprawdzoną, nigdy się nie przypalało. Zawsze robiłam z bardzo podobnego przepisu tylko białek nie ubijałam, dawałam całe jajka, i wychodziły rewelacja. Chyba wrócę do starego przepisu :)


Nie dobre
2011-02-24 16:02

nie dobre moje się przypaliły i są niezbyt dobre , sól nie potrzebna . Jestem zawodowym kucharzem i takich niedobrych nie jadłem . Prosze nie próbowac!!!!!


amator gofrów
2011-02-26 18:39

skoro jesteś zawodowym kucharzem, to wytłumacz mi w jaki sposób przypaliły Ci się gofry, której skład masy wchodzi olej?
A na dodatek jest nakreślone, - NATŁUSZCZONA GOFROWNICA


Longer
2011-03-03 21:18

Gofry przepyszne


WIESIA
2011-03-07 20:17

WITAM MAM TAKI PROBLEM JAK ROBIĘ GOFRY TO NIE WYCHODZĄ MI CHRUPIĄCE A GOFROWNICA MA MOC 750 W. ILE TRZEBA PIEC ŻEBY BYŁY CHRUPIĄCE ,POZDRAWIAM!


gofry
2011-03-07 21:18

gofry pieczemy około 6 minut. To, ze nie są chrupiące może być winą gofrownicy, najlepsze są takie o mocy powyżej 1200. Po upieczeniu gofry najlepiej położyć na kratce lub oprzeć o coś, nie kładziemy ich poziomo bo będą gumowate.


Tytul
2011-03-07 22:25

żeby gofry były chrupiący trzeba po wyjęciu z gofrownicy położyć na jakiejś kratce ja kładę na kratce z piekarnika na około 1 minuty gwarancja chrupania


Hej
2011-03-13 16:16

Super przepis a gofry aż palce lizać!!!


oto przepis na moje pyszne
2011-03-16 17:05

25dag mąki,12,5dag margaryny,5dag cukru ok 3,5łyż,1 łyżeczka proszku do pieczenia 1/4 lit śmietany kwaśnej lub mleka,1 p cukru waniliowego,szczypta soli,4 jajka.Margarynę utrzeć z cukrami dodać resztę składników wymieszać mikserem i gotowe gwarantuje że są chrupiące i rumiane smacznego.


Tytul
2011-05-02 19:20

super przepis! polecam :)


Gofry
2011-05-18 22:16

Gofry wyszły wspaniałe ,wszystkim polecam ten przepis;)


gofry
2011-05-19 17:06

jesli chcecie miec smaczne gofry to zamiast polewac olejem forme kupcie kawalek sloninki i za kazdym razem posmarujcie kawalkiem sloninki forme, super smak


Tytul
2011-05-20 14:57

gofry wyszły pyszne i chrupiące


Tytul
2011-05-21 11:08

jeśli chcecie morzecie włozyć gofry do szczelnego pojemni

wyjdą miękkie i puszyste


Hela00
2011-06-18 21:59

bardzo pyszne gofry zajęło mi to tylko 5 min. Polecam :)


MALA WYMIANA
2011-06-19 18:20

zamiast oleju trochę stopionego masła ale musi ostygnąć i zamiast mleka łyżka simietany 18%


Tytul
2011-06-23 17:43

trzeba dodać troszkę spirytusu.lepiej smakują i są bardziej chrupkie


Tytul
2011-06-26 16:03

Ha mam bardzo kiepską gofrownicę mała moc a gofry wyszły fantastyczne
dodałam tylko 3 łyżeczki cukru bo lubię a nie dlatego że chciałam zmieniać przepis
Dobrze ubite białka ot i cała tajemnica

Pychota !!!!


Tytul
2011-07-21 10:22

Ja dodałam jeszcze cukier i wyszły pyszne ;)) Mojej siostrze smakuje ;D


gofry
2011-07-22 20:40

Bardzo dziękujemy za przepis. Gofry wyszły wyśmienite i na pewno skorzystamy z przepisu jeszcze nie raz :)
Pozdrawiamy
Polniaczki


Tytul
2011-07-24 13:51

Konkubina zrobila gofry wg tego przepisu i wyszly pyszne. Dziekuje za przepis! A konkubinie dziekuje za gofry :)


Gofry
2011-07-25 10:52

Zrobiłam gofry według tego przepisu i wyszły znakomite! Fantastycznie, że nie ma w nim cukru ponieważ liczę kalorie natomiast moje dzieciaki i mąż zjedli je z cukrem pudrem i konfiturami! POLECAM!


Tytul
2011-07-25 15:58

bardzo bardzo pyszne wyszły mi gofry z tego przepisu ..palce lizać..


Tytul
2011-07-28 11:27

Gofry robię tylko z tego przepisu i za każdym razem są pyszne.. Mmm... Niebo w gębie...


GOFRY
2011-07-30 17:51

Dobry przepis... Bardzo łatwe do wykonania.. Polecam


Tytul
2011-08-01 22:19

ja oprócz wymienionych składników dodałam ok pół szklanki cukru pudru by były słodsze i można było je jeść bez niczego. I wyszły wyśmienite. Mój chłopak na gofry nałożył serek-puding i bardzo mu smakowały :)Polecam


Hania
2011-08-17 11:29

...jak to ile soli...pisze, że szczypta soli a cukru można dodac łyżkę lub dwie jak ktoś woli słodkie.


super przepis
2011-08-22 14:15

Polecam przepis. Gofry wyszły wyśmienite! Troszkę zmodyfikowałam przepis, dodałam pół szklanki cukru, jedno jajko więcej i pół szklanki mąki, aby ciasto było gęściejsze. Wszyscy byli zachwyceni. Prosty przepis, a gofry rewelacja!!!


Przepis
2011-08-23 20:44

Bardzo dobry przepis. Gofry wychodzą lepiej jeżeli doda się do nich 1/2 łyżki Pepsi :) Polecam !


Pyszne
2011-08-25 22:19

Troszkę mało słodkie ale dobre. Przepis na ok. 6 gofrów


początkujący:)
2011-08-30 11:15

super przepis gofry wyszły wyśmienite mniam polecam:)


w trakcie pieczenie
2011-09-12 18:25

wlasnie robie.. ladnie pachnie mam nadzieje ze beda wysmienite


smaczne
2011-09-14 11:45

bardzo dobre gofry.dodałam tylko cukier wanilinowy i są wyśmienite.Nie potrzeba wcale cukru i tak są dobre.polecam


Tytul
2011-09-24 12:19

No to zabieram się do roboty! Tylko chyba dodam odrobinę cukru.. nic sie chyba nie stanie?:) Mam nadzieję ze wyjdą smaczne !:-)


Mariusz
2011-09-29 14:28

Moje się przyklejały, ale posmarowane Nutellą, bita śmietana na wierzchu i posypane cynamonem. Nie dość, że zaje.iście wyglądają to chłopaki w biurze najeść się nie mogą. Super przepis polecam serdecznie :)


saha
2011-10-30 9:02

świetny ten przepis . UDAŁ MI SIE. uwielbiam ten przepis


Mniam!
2011-10-30 9:37

Zrobiłam wczoraj gofry z tego przepisu, wyszły pyszne! Tylko troszkę więcej mąki musiałam dać, bo ciasto było zbyt lejące. Dziękuję!


Tytul
2011-11-01 15:47

PYCHOTKA
coś fantastycznego i banalnie proste w wykonaniu. Gofry kruchutkie i rozpływające się w ustach.
Poezja dla podniebienia,a jaka rozkosz jedzenia,
mniamuśne,idę pochrupać


Wyszły gluty.
2011-11-19 20:30

Piekly sie zawsze wiecej niz 10 minut, a i tak wychodzily niedopieczone. Moze mam slaba gofrownice...


gofry
2011-11-19 20:33

w takim wypadku na pewno masz za słabą gofrownicę :-)


pycha!!!!!!!!!!!!
2011-11-26 12:47

gofry wyszły ekstra i bardzo dziękuje za przepis :);D !!!!!!


bardzo dobre :)
2011-11-27 20:24

Drugi przepis na gofry jaki wypróbowałam i chyba już nie będę szukać dalej na razie :) gofry wyszły bardzo dobre :) chrupiące (chociaż mam małej mocy gofrownicę) i puszyste. Polecam!


Tytul
2011-11-30 13:38

super dziekuje
gofrownica marna ale trzeba dac wiecej ciasta i nawet 10 minut piec jak malo ciasta zle sie piecze i wychodza zakalce
PRZEPIS JEST OK


Tytul
2011-12-22 13:39

Mam 11 lat i robiłam je sama wyszły znakomicie.Robi się ich prost i szybko.


młoda :P
2012-02-07 13:57

Nie czaję ludzi,którzy narzekają, ze nie wychodzą. Przepis OK, kiedys testowałam, a dzisiaj pewnie zrobię znowu. A jesli chodzi o sól,to moja babcia mawia, że wydobywa słodzycz ciasta :) W wieku 13 lat zrobiłam je bez problemu...


Tytul
2012-02-10 12:44

wyszły pysznee!!!!!!!!!polecam!!!!!! serdecznie,dzis robie je drugi raz dla wiekszego grona rodzinki


Mariola
2012-02-20 13:11

Zdecydowanie polecam przepis na gofy, właśnie zrobiłam, świetne chrupiące super !!!


Tytul
2012-03-10 16:53

gofry sa super chrupkie i pyszne , z bita śmietana i owocami smakuja wysmienicie


Tytul
2012-03-13 19:33

ja jak robiłam to musiałam piec 10 minut ale przepis bardzo dobry


Goferkowo . :)
2012-05-04 15:39

Gofry są pyszne można się nimi rozkoszować a za jednym razem najeść . Przepis łatwy do zrozumienia ,.. :) :) <3 :* ^^



POLECA : KaroLCIa<3 . ;*


Tytul
2012-05-11 11:24

Cukier dodany do gofrów powoduje ciemny kolor gofrów. Są w smaku gorzkie,przypalone i robią się miękkie, trudno je wyciągnąć, są glutami niewyrośniętymi. Pozdrawiam.


Tytul
2012-06-07 17:11

uważam że nie ma lepszego przepisu na gofry. Dzisiaj go testowalam. Pysznosci.


Tytul
2012-10-13 20:29

w składzie brak cukru!! efekt? gofry są bezpłuciowe a kobieta niezadowolona ...


Tytul
2012-10-14 9:49

trzeba było kobiecie zapewnić słodkie dodatki takie jak cukier puder lub słodka bita śmietana a nie byłoby niezadowolenia :)


Tytul
2014-03-31 22:09

JAKA MAKĘ DODAJECIE-PSZENNA?JEŚLI TAK TO JAKI TYP?


Tytul
2014-04-01 10:26

maka oczywiście pszenna, ja do wszystkiego daję tortową, jest troszkę droższa ale to się przekłada na jakość :)


Tytul
2014-04-05 22:17

po co olej!!!!Przeciez bez oleju beda bardziej light?


Tytul
2014-04-09 12:46

jak ktoś chce light to można nie dodawać ale z reguły dajemy, żeby ciasto było bardziej elastyczne i mniej przywierało


Tytul
2014-04-14 9:38

ja ma 10 lat robie gofry pierwszy raz sama i szukam przepisu na najpyszniejsze gofry


karolina
2015-03-29 19:04

Ludzie... białka ubija się ze szczyptą soli... Ja do ciasta dodaję jeszcze trochę cukru dla smaku..

Dodaj komentarz